Gå til innhold

Hva tror dere? trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde EL for et par dager siden, hadde litt EL smerter men ikke så kraftige som jeg pleier. Hadde også EL-slim men burde ikke tempen min ha steget mer?? Kan det være at jeg ikke har hatt EL alikevel?

Eller behøver det ikke å være det helt store temphoppet??

Charten min:

http://www.fertilityfriend.com/home/1c8c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være så stort hopp, så ser ut til at du kan ha hatt EL på dag 23:) Lykke til, håper det har klaffet for dere!

Skrevet

Heisann Tittimor!

Jeg synes det ser ut som om du hadde EL på dag 22/23. Som dreamer sier så trenger ikke temphoppet å være så stort. Hadde du noen EL-smerter, da? Men hvis du er usikker så er det jo greit å hoppe litt i høyet for sikkerhetsskyld noen dager til. ; )

Jeg begynner med pergotabletter på onsdag, så det blir jo litt spennende. Men jeg tror jeg trenger å ta det litt rolig med bim'inga, har vært alt for mye her inne de siste pp... Kommer nok likevel til å myse litt på hvordan det går med deg, og ikke bli veldig overaska om jeg plutselig ender opp med å titte innom hver dag likevel. ; )

Krysser fingrene for at det går din vei denne mnd, nå er det snart vår tur!! : )

Skrevet

Håper det var EL jeg kjente, hadde EL "smerter" på kvelden på dag 22, men de var mye mildere enn de pleier, så jeg er vel litt usikker...

Ja, det er som du sier- man burde bremse bimminga litt og ikke bli så opphengt i symptomer,temperaturer osv.

Jeg også bestemte meg for det denne pp, men det sklei ut;-) hehe...

Er ikke så lett å la være;-)

Lykke til med pergo`n, blir spennende å se hvordan det blir=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...