nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 skal ha muntlig eksamen i kveld, og har helt angst. er rett og slett livredd! har lest som en gal i flere uker, og jeg vet at særemnet er i boks, men føker alikevel at jeg ikke kan noe... sitter her med en stor klump i mager, er nervøs, kvalm og hodepine... synes det er dritskummelt, enda jeg vet at læreren og sensoren bare vil hjelpe meg... vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå... sitter bare og venter på å få det overstått...
Reflexia Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 det går nok helt sikkert bra..ta deg en tur ut og luft hode før det virkelig gjelder,det pleier å hjelpe. lurt å spise litt på forhånd også.. det er helt vanlig å være nervøs ønsker deg masse lykke til!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 tusen takk ) tenkte å ta med meg noe frukt og en flaske vann. kan risikere å måtte venta helt til 20.30 med å komme inn, oppmøte klokken 16.30... tenkte å være der enda tidligere og spørre om å komme inn først....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå