Chiabatta Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva har dere av pynt - utenom treet? Og hva kjøper dere evt. for å at huset skal lukte jul?
Reflexia Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 tre stk sjuarmet lysestaker... 2 julestjerner juleduker julegardiner på kjøkkenet amaryllis og julestjerner, med julepotter røde håndklær på badet juleforkle(ikke pynt men hører med) utelys dørkrans fuglenek med rød sløyfe rød stearinlys.. vet advent er lilla,men liker ikke fargen så vi bruker rødt hele desember
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 fuglenek med rød sløyfe og svære bjeller. julestjerne i vinduet fra 1 desember adventsstake pakkekalender svibler og julestjerner kongerøkelse på peisen eller rett og slett bare appelsinskall. hehe. engler i hvitt og sølv. både i tøy og glass julegardiner røde eller lilla lys litt ettersom hvor i julen vi er nisser meg her og der... juledekorasjon på døra også treet da som er det flotteste jeg vet i sølv, hvite fjær og glassengler. gud som jeg gleder meg til å pynte treet. jeg må bare slite med å finne det perfekte treet.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Røde duker og lys (masse lys! Sambo som er brannmann kommer til å ha mareritt i hele desember) Julestjerne (blomsten) Adventsstake og stjerne i vinduene Krans på døren Nisser Engler Julegardiner på kjøkkenet Fruktfat stående fremme hele tiden med frisk frukt og sjokolade. Spes appelsin og mandarin Appelsin med nellik med rød sløyfe hengende i kjøkkenvinduet Julekort hengende i en snor på kjøkkenet Kommer ikke på mer i farten nå. Dette er vår første jul i eget hus, så vi (jeg) gleder meg villt til å ta frem julepynten!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 glemte appelsinen med nellik og julekort-snora mi jeg gitt. takk for påminnelsen. hehe.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hehe, ja det er slike små ting som lager julestemning syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå