lenis&bebis Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva kan dette være? Har vært sånn ganske lenge tror jeg. Når snuppa begynner å suge og setter i gang utdrivningsrefleksen, kjenner jeg liksom et slags trykk/press i det andre brystet. (på siden, ned mot armhulen) Hmm. Rart. Det går ganske fort over når hun har satt i gang med suginga. Det skjer bare i "startfasen".
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Når babyen din begynner å die det ene brystet så blir utdrivningsrefleksen også stimulert i det andre brystet. Hos meg var det sånn at når jeg ammet fra det ene brystet så begynte det andre å lekke.
trollet66 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Helt vanlige utdrivingssmerter/trykk du opplever ja!!!! Her renner det lystige strømmer fra det brystet som ikke snuppa suger på!!!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Akkurat slik har jeg det også, det er utdrivinga som settes igang, den virker ofte på begge samtidig ihvertfall her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå