Gå til innhold

så utrolig kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

husarbeid er... vaske, brette tøy, støvsuge osv osv...

Jeg skal innrøme at jeg hater å brette tøy. drøyer lengst mulig. nå har jeg fylt opp to setteren, vasket gulvet og støvsuget i stua. bare gang, kjøkken og to sove rom + bad da igjen.. men nå blir det ordentlig gjort også... tilogmed vasket tak og vifter... litt stolt av meg selv. høy musikk og bøtte med varmt vann.... eneste som irriterer meg litt er at det er så kaldt ute.... venter med å fyre i peisen til jeg er ferdig i stua... skal ta gangen nå straks og så brette tøy etterpå. mens jeg ser på 7th heavne tenkte jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan bytte!

Jeg vasker ned hele huset ditt. Du kommer hit og leser meg klar og tar eksamen min i morra.

Helt seriøst, Jeg MENER det. Vasker gladelig hus istedenfor. Er møkka lei hele lesinga!

Skrevet

skulle gjerne ha gjort det men har selv eksamen til torsdag... like kjedlig det.... men det er bedre å lese eksamen er viktigere egenlig. men jeg var så lei av åssen det så ut her.. driver å gjør om osv.. forandring fryder.... hva har du eksamen i?

Skrevet

Samfunnslære i morgen og eksamen i historie neste tirsdag.

Hva har du eksamen i?

Har jo egentlig ikke tid til å sitte her inne i det hele tatt, men må bare vente til jeg greier å tuppe meg i ræva å få fram bøkene.

Lykke til med eksamen din på torsdag;o)

TVI,TVI

Skrevet

hater vaska, men tøyet synes jeg er greit. stryker og bretter mens jeg ser tv.....

Skrevet

har i naturfag på torsdag og så har jeg matte og norsk uka etter der...

tvi tvi til deg også... går så bra. samfnslære er jo ikke noe problem, litt kanskje... men det går så bra...

vi får tuppe oss i ræva begge to og forsette med det vi skal. bare så synd at dataen skriker så høyt etter oppmerksomhet... hehe

Skrevet

hmm.. jeg sitter bare her å trykker på maskin, å ser på tv. akkurat spist frokost..

mini sitter på gulvet rett foran meg, og leker, åsså trur eg han skit..

har brettet sammen to stativ med klær nå, synes det går greit. og har sydd en pose. men skulle hatt bakt litt... har jo bursdag neste helg, å skal bake kaker, og brød og boller... hmm..

leeenge leve latskapen. er bare mandag idag, så har ennå god tid da :):)

da skal eg leite etter nåla min, å få sydd litt :)

Skrevet

det er veldig kjedlig. men nå er stua og gangen rene... JIPPI. nå skal jeg sette meg å ta en røyk bare så vanvittig kaldt ute... og så skal jeg brette tøy... da har jeg kjøkken og bad så er jeg ferdig for i dag.

I morgen så skal jeg til legen med sønn min, så i begravelse og så på ishockey kamp. da er tirsdagen borte. tar da soverommene på onsdag. he he. alt for å ikke lese. det er så veldig kjedlig......

Skrevet

Faktisk synes jeg det er utrolig godt å få gjort husarbeid nå, og jeg kan kose meg med det. Er veldig vanskelig å få gjort noe når jeg er hjemme med en propell på 1,5 år, så jeg setter utrolig pris på å få tid for meg selv så jeg virkelig får gjort unna noe. Hva brukte jeg tida mi på før?????

Skrevet

Ja, samfunnsfag er ikke så ille. Er bare oppsettet av stortinget, domstolene, tariffgreiene og EU, FN oppsettet som plager meg.

Står så klønete skrevet i boka.

skal ha naturfag og engelsk i januar.

Skrevet

Og for å strø salt i såret...når du endelig er ferdig så er det bare å begynne på nytt igjen....hver dag, hver uke, hver måned - året rundt....

He he...

Skrevet

jeg vet. men jeg synes det er så utrolig kjedelig.... jeg er ikke en som er laget for å være husmor. he he ikke noe husmor eksemplar. heldig vis så har jeg en sønn som elsker å støvsuge og en mann som er flink til å hjelpe meg med å rydde. men jeg hater det.

min mann pleier å motivere meg til å rydde... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...