1stor1liten =) Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 hvordan er de for ungene å bruke? henta et par til snuppa jeg hadde bestilt i dag og de virka stive. hun har ikke prøvd de ennå da.. erfaringer???
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Synes ikke våre er noe stivere enn vanlige vintersko.
ape Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Syns de er litt stive. Jenta vil helst ikke ha de på. Hun foretrekker thermostøvler og ecco sine goretex sko.
1stor1liten =) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 får prøve de inne senere i dag, har venta på at de skulle komme nå så jeg ble litt skuffa. i fjor hadde hun et par med skofustex vinterstøvler og de har vært kjempegode
1stor1liten =) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 *dytter litt* gjerne flere her inne nå med erfaringer?
tezzie Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Sønnen min fikk sorel sko av pappa`n sin, men de hadde ikke vært mitt første valg. Synes de virker så store og tunge, men han klager ikke, så da er det vel greit. Jeg opplever ofte at han er svett på bena, og må ta ut den sokken hver kveld for å tørke de. Vet ikke hvor gammel jenta di er, men sønnen min er 2 1/2år.
1stor1liten =) Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 snuppa mi er strax 2 1/2 hun også.. tok skoene med i bhg. i dag og sa de fikk se om de virka greie på henne eller ikke.. de er ihvertfall trange å få på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå