Lilly Marlene Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 he he er det fler her som føler det som meg? meg og kjærsten min ligger i senga: han ser på magen min og sier litt uslete: du er så sexy... og her ligger jeg med en høygravids mage (på grunn av tvillinger) med strekkmerker på både lår og pupper. har vann i kroppen og ser ut som en mannlig fottballspiller i leggane!;p han må jo bare nødt til å ha "tatt en hvit en" der? fler som føler seg mindre tiltrekkende under graviditeten?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 ja..men du er heldig som har en mann som gir deg komplimenter.. Jeg får aldri høre hvor nydelig eller hvor sexy eg e...DET SÅRER:-(
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Min kone er stooor nå, og hun er bare helt utrolig sexy. Litt rart å tenke på for jeg tenner ikke på gravide kvinner, men synes det er deilig å se på min kone nå. Jeg har jo litt av skylda jeg også for at hun ser slik ut, og har sett henne vokse sakte men sikkert he, he. Aldri mistet lysten på henne, men hun føler seg ikke atraktiv og har heller ikke lyst på noe særlig sex. Og gå fra å ha sex 4-5 ganger i uka til 1-2 ganger i måneden er tøft både for henne og meg. Men jeg skjønner henne og vi får heller ta det igjen senere. Hun gleder seg til å få igjen kroppen sin som hun sier for hun savner sex, men har ikke lyst nå. Å stå i dusjen sammen å vaske hverandre, kose med hverandre kan være deilig og kanskje det fører til noe mer. Så dere jenter dere er sexy og deilige fordi om dere er gravide. hilsen en som blir pappa rundt jul(håper jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå