Gå til innhold

Godt bakovervendt sete nr2?


Anbefalte innlegg

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Anbefalinger? Helst ikke så kjempedyrt, siden vi kke har bil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besafe iZi Kid har vi og er kjempefornøyde! Det finnes nå også i en kombi versjon som skal være like bra :o)

Skrevet

Vi har

 

Britax TwoWay Elite til eldstemann (kostet vel rundt 1800,-)

 

HTS BeSafe Izi Combi til minsten (kostet vel 2700,-)

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Og hvilket syns du er best Spetakkel

Skrevet

De som jeg har hørt mest bra om er:

Britax TwoWayElite ligger vel på rundt 2500, men finnes ofte på tilbud til mellom 1500-2000

Brio Zento, ca samme prisnivå som den over

Hts BeSafe Izi Combi

Hts Besafe Izi Kid

Acta Graco DuoLogic

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Nå leste jeg litt om Besafe-setet og det står at det kan brukes til barnet er 4 år ? Stemmer det?

Skrevet

Ja, det kan stå begge veier. Det gjelder også det fra Britax.

Skrevet

Ja, til 18 kg eller når barnet blir for langt. Det er masse masse plass til beina, så min 3,5 åring hadde ikke hatt noe problem med å sitte i det.

 

Det eneste er at det er litt fuzz med støtteben, ekstra forankringsseler etc som tar tid å montere. Siden dere ikke har egen bil, ville jeg gått for et sete som har en enklere montering.

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Morsomt at du skulle nevne de to, for de har jeg sett litt på.

 

Hva er ups and downs med de da?

Skrevet

Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg vil si at Britax er lettest å montere. Hvis dere ikke har bil vil jeg tro det er smart =)

 

Finn et tilbud og prut. Jeg fikk satt det ned med 400,-

Skrevet

Har ikke alle bakovervendte stoler i denne gruppen støtteben da?

Skrevet

Akta graco cosmic comfort. Kombisete, kan brukes fra 5 mnd. til barnet er 4-5 år. 2990 kr.

Skrevet

Britax hi-way har vi... kjempe fornøyd!

Skrevet

Akta graco cosmic comfort!

 

Vendbart og til 25 kg!

 

Kjempe fornøyd!

Skrevet

Vi har BeSafe Izi Combi. Er veldiig fornøyd. Britax Toway ble rett og slett for stort for jenta vår. Syns heller ikke det er noe bra sidestøtte på Britax setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...