Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Anbefalinger? Helst ikke så kjempedyrt, siden vi kke har bil
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Besafe iZi Kid har vi og er kjempefornøyde! Det finnes nå også i en kombi versjon som skal være like bra )
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Vi har Britax TwoWay Elite til eldstemann (kostet vel rundt 1800,-) HTS BeSafe Izi Combi til minsten (kostet vel 2700,-)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Og hvilket syns du er best Spetakkel
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 De som jeg har hørt mest bra om er: Britax TwoWayElite ligger vel på rundt 2500, men finnes ofte på tilbud til mellom 1500-2000 Brio Zento, ca samme prisnivå som den over Hts BeSafe Izi Combi Hts Besafe Izi Kid Acta Graco DuoLogic
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Tja, det fra HTS er nok best til de minste.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Nå leste jeg litt om Besafe-setet og det står at det kan brukes til barnet er 4 år ? Stemmer det?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Ja, det kan stå begge veier. Det gjelder også det fra Britax.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Ja, til 18 kg eller når barnet blir for langt. Det er masse masse plass til beina, så min 3,5 åring hadde ikke hatt noe problem med å sitte i det. Det eneste er at det er litt fuzz med støtteben, ekstra forankringsseler etc som tar tid å montere. Siden dere ikke har egen bil, ville jeg gått for et sete som har en enklere montering.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Morsomt at du skulle nevne de to, for de har jeg sett litt på. Hva er ups and downs med de da?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg vil si at Britax er lettest å montere. Hvis dere ikke har bil vil jeg tro det er smart =) Finn et tilbud og prut. Jeg fikk satt det ned med 400,-
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Har ikke alle bakovervendte stoler i denne gruppen støtteben da?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Akta graco cosmic comfort. Kombisete, kan brukes fra 5 mnd. til barnet er 4-5 år. 2990 kr.
My little girl_ Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 Britax hi-way har vi... kjempe fornøyd!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Vi ska ta i bruk acta graco cosmic, kan brukes fra 5/6 mnd te ca 5 år, den kan brukes begge veier.. på butikk kosta denne 2990,- på nettet 2498,- vi kjøpte fra nettet, den linken under http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11361119&sid=xz2bacvRFJL518060&WT.svl=Bilde
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 Akta graco cosmic comfort! Vendbart og til 25 kg! Kjempe fornøyd!
Honningmelon Skrevet 12. november 2007 #18 Skrevet 12. november 2007 Vi har BeSafe Izi Combi. Er veldiig fornøyd. Britax Toway ble rett og slett for stort for jenta vår. Syns heller ikke det er noe bra sidestøtte på Britax setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå