Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg tror ikke jeg skal kjøpe pose før det nærmer seg eller kanskje etter babyen er født, regner med at det ikke er såå veldig kaldt i mars men det må vi jo nesten bare se. men hvordan pose velger dere? tenkte kanskje på en sånn voksi pose, de er vel ganske store? er jo ikke sikkert vi får brukt den så mye i mars men tenkte å ha posen til neste vinter og, da er det greit at den er litt stor.
Gjest mphs Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg har tenkt å bruke korthårel lammeskinn under og dyne og strikket ullteppe over. Storesøster bruker voksien enda , men skal bruke den på nybabyen til neste vinter.
Plopp Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Vi har tänkt att ha filtar. flera varma om det är kallt, och mindre om det är varmt.. Är ju svårt att förutse vädret i Mars..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 akkurat det jeg og tenkte, lammeskinn, dyne og ullteppe..
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Den lammeskinnsposen vi har kjøpt, er sånn at det går an å ta av "lokket" med glidelås, slik at det bare blir et skinn å ligge på. På våren kan vi derfor la ungen ligge lunt og varmt på skinnet, men bare ha en dyne over hvis det er for varmt til å ligge nedi posen. Voksiposen blir visst altfor varm sier de som har prøvd den, i alle fall på Vestlandet.
2hærligegutter Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Vi skal bruke voksipose, den har vi arvet og jeg brukte den på førsemann også. kjempedeilig, og den passer flere vintere, vi brukte den til storebror var 3. Går over til dyne når den blir for varm. Vi er veldig fornød med voksiposen, når det ikke er så kaldt lenger trenger ikke barnet ha på seg mer enn vanlig klær og lue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå