Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 ...vasker dere tak og vegger i alle rom? Eller tar dere en mer grundig helgavask? Vasker dere i alle skap og skuffer? Tar dere alt lillejulaften eller begynner dere tideligere og tar litt om gangen?
Mille** Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Haha....nei det er mørketid så jeg ser ingen grunn til å vaske så grundig. Tar det til våren. Vasker på bitte lille julaften, vanlig fredagsvask bare. )
murmelmamma Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 damen som vasker hos oss tar grundig grundig helgevask hver uke..men fremover mot jul vasker hun også inni alle kjøkkenskap og stueskap og tar vinduene siste gangen hun vasker før jul.... så her er reint fra topp til tå...det er godt det!
nickoline og supermann Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 egentlig vasker jeg ikke skap og skuffer, men tror jeg gjør det i år. trengs nå. i år har vi vaskedame til jul. skal betale henne for 2 timer ekstra før jul:) vinduene skal jeg ta selv. ikke fordi det er jul, men fordi det trengs.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vi begynner tidligere, gjerne i november - og utvider helgevasken litt hver gang. F eks alle vinduene en helg, badet inkl vegger og tak og skaper en helg, kjøkkenet inni skap etc en helg osv.... Taket tar jeg bare over med en mopp, så det er det som går fortest. Har ikke som mål at alt skal tas før jul - men tar noe gjennom hele året.
Nickeguri Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hm, jeg er ikke så nøye på å ta storrengjøringa sånn rett før jul, jeg. Da er det nok av andre ting å ordne med. Gjør det heller spredt gjennom året. Det blir en like fin jul allikevel.
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Julevasken er som all annen vask i dette huset.
Chiabatta Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Har aldri vasket skikkelig til jul siden vi har feiret andre steder. I år derimot... Vi skal ha julaften her, og jeg har permisjon dette året. Derfor tar jeg grundig ett rom i uka, og da tar jeg ALT!!! Så tenkte jeg å vaske vanlig og pynte på bittelille julaften.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Har vasket hele leil fra topp til tå nå i november. Til julehelgen tar vi grundig helgevask. Pynter i løpet av desember og juletreet lille juleaften kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå