Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Altså babyer/barn som er for små til å åpne gavene selv eller har sovnet på julaften lenge før man har kommet gjennom en fjerdedel av gavehaugen, hvordan gjør dere det da? Vi har kjøpt noe til ungene hver jul og bursdag, men synes det nesten blir litt "teit" å kjøpe til jul når de er så små. Jeg kjøper gaven, pakker den inn og jammen blir det ikke jeg selv som pakker den ut igjen også, eller min mann, men han vet jo også hva osm er inni gaven. Babyene har vært så små at de ikke har skjønt bæret uansett... Føler rett og slett det er litt bortkastet tid å styre med å pakke inn noe jeg selv pakker opp igjen. Bare jeg som føler det slik?
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Her i huset er det ingen som vet hva man gir :-) Så det blir jo litt spennende her også
m@rie82 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 vi åpner julegaven når barnet er våken, selv om det er en stund før vi andre skal åpne våpre gaver.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Joda, men selv om babyen er våken skjønner den jo ikke hva som skjer om den bare er ca 0-6 mnd.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Nei, men det er jo mest for kosens skyld. Dessuten er min baby våken 1800 når det er gaveåpning.. hun har stell da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå