Gå til innhold

farlig å spise kakemenner???


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på det hornsaltet, det er jo ganske sterkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel en spøk????

Det er jo ikke snakk om at noe er sterkt eller ikke...da kan man jo bare spise kokt ris! Å hengi seg til hysteri er visst det dummeste man kan gjøre.

 

Hold deg unna alkohol, nikotin samt blodig/rått kjøtt/fisk og uvasket frukt og grønt så trenger du ikke tenke på så mye mer rundt dette i grunnen.....

Slapp av og nyt kakemannen du! ......samt 99,9 % av det andre du kan ha lyst på.

 

 

Skrevet

jeg er den siste du burde snakke til om hysteri, spiser nesten alt jeg, men når du lukter på hornsalt så svimer du jo nesten av sjøl, derfor tenkte jeg at det kanskje var litt sterkt for babyn

Skrevet

Grunnen til at du spurte var fordi du var bekymret for livet i magen din. Det er helt topp syntes jeg, og du kommer nok til å bli en fantastisk mor!

Kos deg med kakemannen ;)

( de er gode)

 

Skrevet

Kansje vi berre skal sitte stille i sofaen i 9 mnd...så er vi sikker på at babyen ikke tar noen skade...

 

 

Skrevet

takk for svar, fint at noen er litt koselige her=) er ikke altid like lett når man aldri har vært gravid før, er litt mer bekymret da=)=)

Skrevet

ser ut til at anonym her har stått opp med gal fot i dag, så jeg foreslår at denne "anonym" går å legger seg igjen!

 

 

Skrevet

Kos deg med kakemennene du :o)

Ikke noe farlig. Begynner å glede meg til julebaksten jeg :) Guttungen skal få være med å trykke ut kakemennene i år :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...