bittelill Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei Jeg har så utrolig vanskelig for å finne EL fordi det ikke er utpreget slim hos meg, bare økt og våt utflod over en lengre periode, en uke + eller så. Hvilke erfaringer har dere andre med EL, kommer den når dere er på det våteste, eller når det begynner bli mindre utflod? Og når vil en eventuell liten blødning i forbindelse med EL oppstå? Jeg hadde rosa på papiret i går kveld, bør eggløsningen være overstått i løpet av dagen i dag da? Jeg prøver å el-teste, men får ikke helt dreisen over det heller. Neste måned må kanskje temping prøves. Jeg hadde ikke lyst til det, pga stress men.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg har heller ikke særlig mye slim som jeg legger merke til rundt el. Hatt det 2 ganger som jeg vet, men det er fordi jeg har vært veldig obs på og la merke til alle "symptomer". De 2 gangene fikk jeg positiv el-test den dagen slimet kom
Babyønske �� Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har eggløsningslim i 4-5 dager, og eggløsning når det har begynt å gi seg. Noe som også stemmer med "teorien": at man eggøsning den siste dagen med eggløsningsslim. Legger ved linken til pernille-siden, kan hende du kjenner til siden, men sånn i alle tilfelle : www.pernille.info
bittelill Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Ja, jeg har lest på pernille info, men der er alt forklart med tanke på el-slim, så jeg lurte på det rundt. Vet dere at dere har EL når det er som mest med sekreter, eller er det når det går nedover og blir mindre sekreter?
Babyønske �� Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har som sagt eggløsning når det begynner å minke på eggløsningsslim. Dette fant jeg ut etter at jeg brukte eggløsningstester i noen måneder. Dagen etter eggløsning har jeg så godt som ikke noe utflod
bittelill Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 OK, det var bra. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå