mamma050308 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om jeg IKKE kan fly til London 30 november. Vil da være ca 27 uker på vei. Skulle gjerne være med resten av familien på juleshopping når fly og hotell blir betalt av svigers.....
Smurfe-mamma Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 tror du kan fly helt inntil noen uker før termin...så ingen fare. bli m på juleshopping:)
VeslePhreaken Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 tror det varierer litt fra selskap til selskap.. Har noe med hvor lang tid flyturen tar osv.. Tror ikke man trenger legeerklæring før veldig tett oppunder termin.. (2-4 uker eller noe) Jeg skal ihvertfall fly bodø-oslo tur retur henholdsvis 17 des og 2 jan.. og har termin 21 mars.. Og det var ihvertfall ingen problem.. Men det er jo mulig det er forskjell på innenlands og utenlands også.. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt flyselskapet du skal fly med og hørt med de.. Håper du kommer deg på juleshopping Betalt tur hørtes jaggu ikke dumt ut :
trebarnsmamma? Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Med SAS kan du i hvert fall fly uten lege-erklæring frem til 4 uker før termin, og med lege-erklæring inntil 2 uker før termin.
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 du kan fly uten noen restriksjoner frem til uke 35...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal fly Helsinki-Oslo i både uke 35 og 36. Föy Oslo-Köbenhavn sist svangerskap da det var seks uker igjen. Gikk så fint så. Er ikke lange flyturen, så tror nok du skal få värt med på juleshopping! Er du usikker så ta med legeerkläring for sikkerhets skyld. Jeg hadde ikke med det sist, men skal ha med det nå da jeg skal ut å fly i des. God tur!
Steinbukk 79 Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal fly fra USA til Norge når jeg er i uke 30. Det er etter uke 36 at de fleste flyselskap ikke tillater ghravide og fly.:-) Så du får bare bestille tur og kose deg på juleshopping i London!;-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 jeg skulle ha reist tur/retur norge- usa i uke 32/33, men fikk ikke lov til det. Skulle da reist med BA eller KLM
mamma`n til nurk Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Har planlagt tur i min uke 35, og fikk beskjed om at etter uke 28 og før uke 36 må jeg ha legeerklæring for å fly. Etter uke 36 får jeg ikke lenger lov å fly utenlands, men kan fly innenlands til uke 38.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal fly Oslo-USA og retur i uke 27/29.. Og har fått klarignal til det, så lenge jeg er i god form. Men jeg må ha med meg legeerklæring på at alt er bra og at jeg har et normalt svangerskap.. Så kos deg på juleshopping i London =D *er litt misunnerlig egentlig, hehe*
Nelly79 Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Jeg har også termin 5 mars og skal til London 3. desember, er i uke 27 da. Har tatt dette opp med legen og man trenger ikke noen legeerklæring da.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Det er ingen fellesregel men opp til det enkelte flyselskapet hvilke regler de har på dette. For å være på den sikre siden sjekker du direkte med flyselskapet og følger de rådene du får derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå