Lavendel*06*10* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Om man da får beskjed om en abort i dag.. Spesielt om man da var på legevakten fredag fordi man blødde så sinnsykt..
Fraggelhysa! Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes det høres litt lenge ut.. Jeg måtte vente 1 døgn etter jeg hadde MA..
nickoline og supermann Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 hmmmmmmm. vet ikke. hatt en sa, da kom alt av seg selv. hadde en ma for 2 1/2 år siden. ble lagt rett inn samme dag. desverre fikk de ikke med alt, så jeg måtte inn en gang til!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg fikk time 2 eller 3 dager etter. Altså to/tre dager etter ul som visste at det var dødt. Men jeg fikk direkte nr til sykehuset og fastlegen min sjekket opp hvem som skulle ha vakt på natta i tilfelle det startet av seg selv. Og det gjorde det... Så måtte inn på "haste-utskraping".
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Høres jo snodig ut. Er det ikke fare for infeksjon da ah? Jeg dro på sykehuset på natten da jeg mistet, og de ville ha meg der over natten i tilfelle alt ikke kom ut, for da ble det utskraping på morgenkvisten. Slapp heldigvis det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå