Gå til innhold

kjøper dere julegave til babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

små babyer altså, under 6 mnd...

min kommer til å være ca 5 mnd til jul, lurte på om vi skal kjøpe noe... han skjønner det jo ikke, er jo liksom for min egen skyll isåfall. kjøper jo ting til han hele tiden uansett. og han får masse pakker av slekten...

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal hun få gave!! Vet ikke om jeg skal kjøpe klær eller leker, for de får jo masse disse barna. Men pakke blir det - selv om hun ikke kan pakke opp selv.

Skrevet

Vi skal sette inn penger på en konto til Leah, hun er 4 1/2 mnd til jul. Så får hun en liten leke i tillegg :)

Skrevet

hun fikk gave i fjor, ja :o) da var hun nesten 5 mnd... men skulle kanskje ikke ha pakket inn alt hun fikk, for hun fikk ekstremt mye fra resten av familien også, og vi pakket opp i flere timer...

i år får hun en gave på julaften, også får hun bokhylle allerede nå. også ender jeg vel opp med noe klær som jeg ikke har samvittighet til at hun bare får, fordi de er litt dyre....

Skrevet

Tenker slik som deg + at han vil jo få noe av mange andre. Tror vi bare kjøper noe symbolsk til ham i år. Slik har vi gjort med de to største også første året, de skjønner jo uansett ikke noe av det.

Skrevet

nei, er 3mnd til jul og vi kjøper d vi trenger uansett.. får så mye av andre + d e jo eg som kjøper og åpner da... så nei ikke i år!!!

Skrevet

Lillegutt er 2 mndr på julaften, og vi skal ikke kjøpe gave. Han er så liten at han skjønner det ikke uansett, og vi har kjøpt hus samtidig som vi betaler på den gamle leiligheta som vi ennå ikke har fått solgt... Så vi venter til neste år med gave:)

Skrevet

vi gjorde ikke det sist år.......grunn. han får noe hele tiden. kan hende vi dropper det i år også. han får så mye ellers....

og det blir så mye julegaver fra fjern og nær............... galskap!!!!

Skrevet

tenkte jeg skulle kjøpe bilsete, klær, og sånne praktiske ting jeg/han trenger fremover, så pakker jeg det inn. men som mange har nevnt så får han jo så vanvittig mye stæsj fra slekt, venner og faddere.... Men klarer nok ikke la være å ha pakke, men det blir nok noe jeg vville kjøpt til ham uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...