Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Vi fikk en til mini i går og har Kiddo stol til de to andre barna. Fargen er den samme og slikt da og det plager ikke meg sånn sett og ha to ulike merker, men jeg synes Tripp-trappen ser så tungvindt ut? Man må jo har verktøy for å flytte sitte og fotdelen og sittedelen er smal og bøylen veldig trang synes jeg, men det er kanskje bare en fordel at den er trang? Ville dere byttet eller beholdt? Er jo veldig stress for oss å bytte også siden vi bor så langt unna butikken...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vi har tripp-trapp til gutten vår, den fikk jeg som liten jente og ser nesten ikke brukt ut i dag. Er veldig fornøyd med den ihvertfall, men hver sin smak! Jeg hadde før hatt tripp-trapp enn Kiddo.
Mille** Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Vi har kiddo og jeg er veldig fornøyd med den. Kunne ikke tenkt meg tripp trapp. Ser for meg at man ikke kan bruke tripp trapp like lenge som kiddo stolen. Her brukte snuppa den til hun var 7 år. Hadde byttet jeg. )
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Ja det er det jeg også tenker, sittedelen ser så fryktelig smal ut... il deg over, eldstemann har brukt sin Kiddostol daglig i 4,5 år nå og den ser like fin ut, så det er jo kvalitet det også, men jeg synes Kiddo er enklere å håndtere, men at Tripp-trapp kanskje virker hakket med stødig?
Mockanin Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Har tripp-trapp stol til minsten vår. Det var faktisk den jeg brukte når jeg var liten. Ikke så pen lengre, men like praktisk og grei og bruke
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde nok byttet, fremfor å irritere meg over det senere. Vi har begge deler - og foretrekker helt klart Kiddo stolen. Den er mye mer fynksjonell synes jeg. Spesielt mtp justering av setet og fotbrett.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Har Tripp trapp til begge og er veldig fornøyd med de! Ikke vanskelig å regulere, og man kan bruke de til skolealder. Om du vil bytte må du nesten bestemme selv ;-)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Begge stolene kan jo brukes av voksne også - Kiddo har akkurat de samme funksjonene som tripp trapp - men er noe enklere å betjene.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Hvordan ser en slik kiddo-stol ut?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Ja, jeg vet jo det, men alltid kjekt å ha noe synespunkter, kanskje noen hadde noen slående argumenter for å beholde ;-) Vi får tenke litt på det, om vi orker å bytte den i det hele tatt, blir jo stress det også. Kan jo og være greit å prøve begge merkene :-)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Jeg har hele 4 tripp trapp stoler.. som jeg ikke kan bytte.. får lage meg en helvetes familie
Mille** Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Som voksen må jeg si at jeg sitter bedre på en kiddo stol enn en tripp trapp. Kiddo stolen kan man jo lett slå sammen så den blir flat, vet ikke om man kan det med tripp trapp.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Når man vokser til sitter man jo på det som er fotbrettet til småbarn. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå