Gå til innhold

Barnets ånde etter amming...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har opplevd at barnets ånde (min er 2 mnd) noen ganger lukter (kremt) kjønn (!) etter at han har tømt puppen helt? Synes dette er litt rart, og nesten litt flaut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du skulle tatt med deg den lille til lege å sjekket munnen, kansje han har trøske??

Jeg merker ingen ting av ånden til vesla her, lukter liksom ikkeno...

Hun er 3 mnd...

Skrevet

har lagt merke til at det kan lukte litt sånn av ånden til dattern min og, hun har ikke trøske.... tror det er helt normalt jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...