Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er det flere enn meg som har opplevd at barnets ånde (min er 2 mnd) noen ganger lukter (kremt) kjønn (!) etter at han har tømt puppen helt? Synes dette er litt rart, og nesten litt flaut...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Kansje du skulle tatt med deg den lille til lege å sjekket munnen, kansje han har trøske?? Jeg merker ingen ting av ånden til vesla her, lukter liksom ikkeno... Hun er 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 har lagt merke til at det kan lukte litt sånn av ånden til dattern min og, hun har ikke trøske.... tror det er helt normalt jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå