*bolla pinnsvin* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Så derfor lurer jeg på om jeg skal drite i hele greia og kjøpe en annen type, men hvilken? Begynner å bli relativt kaldt nå, så må bare ha en dress snart.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hvor har dere bestillt den da? Ring og purre på, de må jo skjønne at dere trenger den ganske raskt nå når det er ganske kaldt ute.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Intersport. De ringer og purrer omtrent annenhver dag, men Reima har satt bort leveransene sine til et annet firma og de klarer visst sjelden å levere rett. Har ventet i 1 mnd, men nå begynner det å bli nok, så da tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det var noen andre dresser som folk var fornøyde med.
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Står vel antatt leveringstid på sidene du har bestilt fra? Om den ikke er overholdt vil jeg tro du kan heve kjøpet.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Jo, det skal jeg hvis den ikke kommer snart. Det jeg lurte på i denne tråden var egentlig bare om folk hadde noen andre dresser å anbefale.
lol:-) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg er superfornøyd med ticket2heaven sin dress. Slitesterk og like vanntett som regntøy:-)
Babyfacepsycho Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Har du sett på boca dressen som dem selger på bogerud? Nå vet jo ikke jeg hvor gammelt barnet ditt er da, men vi har den til tulla som er 10 mnd, og den er kjempe bra synes vi. Nå har vi fjorårets modell da, men regner med at årets modell er lik, bare litt annerledes i fargene. =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2007 Glem det! De ringte meg akkurat nå og sa at den hadde kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå