Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har 2 barn på snart 3 og 1. Har lyst til å jobbe, men føler det er for tidlig og sende minstegutten til dagmamma/barnehage enda. Eldste gutten begynte da han var 2 og det føler jeg er den rette alderen. MEN Eldstegutten er til dagmamma og minstemann er hjemme hos meg. Er jeg da egoistisk hvis jeg velger kveldsjobbing? Vil så gjerne ha jobb, men vil ikke sende bort minstemann enda og har ingen i familie som kan passe han.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Å ha dagmamma til en på tre når du er hjemme med en ettåring er tåpelig, om det er egoistisk får du avgjøre sjøl. En kveldsjobb er vel greit, men om du da ender opp med aldri å se eldstemann har du kanskje ikke gjort det smarteste valget.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har jo selvfølgelig tenkt å ta han ut da. Klarar ikke tanken på å ikke få sett han på dagen.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Da høres det jo helt greit ut, du får tid med ungene og tid for deg selv/tid til jobb, ekstra inntekt og alt. Kunne vært verre.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Syns det hørtes helt greit ut, jeg. Da f¨år du jo mye tid med barna på dagtid, så hvorfor skulle det være egoistisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå