2prinsesserogbim Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg har jo for dere som har fulgt med på meg ikke hatt mensen siden 6 sept.... og for noen mnd siden en cyste på høgre eggstokk som da sprakk en stund etter... nå viser det seg at den har kommet igjen bare på venstre eggstokk... håper ikke det gjør det vanskelig å bli gravid... men det jeg skulle si var at han kunne ikke se noe som var galt, han mente det nok var eggstokkene mine som ikke hadde samarbeidet helt.. men han kunne se i livmoren min at det var et tykt lag der som visst nok skulle være tegn på at mensen skulle komme snart.. så da får jeg bare vente å se om den dukker opp.. håper det stabiliserer seg her snart... har ikke vert så mye inne her i det siste for jeg har litt trøbbel med den trådløse ruteren min.. hehe... håper vi får den også opp å gå snart..
Venter på 3_de spire Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så bra at han ikke så noe galt da. Skal krysse fingrene for at du kommer i rute igjen og at spiren sitter ganske snart!! (håper ruteren din kommer seg snart og da... ) Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 så bra at mensen er på vei. Det er godt å vite hvordan det ligger an:) Ser på tempene dine at du ikke har hatt EL heller
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 jeg mangler mens jeg også.var ho legen i dag,og ho sa at jeg ikke burde beskymre meg.det kan ta opp til et år før den er tilbake etter p-pilleslutt sa ho...men at det ikke tengte å ta så lang tid heller,ettersom jeg har hatt sånn mensmurringer.....og at jeg kunne bli gravid ved første el..så jeg skulle bare ta alt ting med ro...hehe lett for ho å si det hehe...jeg vil gjerne bli gravid akkurat nå...
2prinsesserogbim Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 tryne viss du ser på tempene mine nå, jeg skrev inn i dag... der har tempen steget og holdt seg høyt... håpe håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå