Gå til innhold

Hel strikkedress til 2-åring? Eller to-delt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig veldig lyst å strikke den hele dressen til Nøstebarn (til snuppa som blir 2 år i januar. Tenker da å strikke den i str. 3 år, så kan hun ha den neste vinter også. Men er hun "for stor" til å ha hel dress til neste år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ikke for stor.........hel dress er best, for da er det ikke noe glipper.........

Skrevet

Om det er sjangse for at hun slutter med bleien før dressen blir fo rliten, ville jeg tatt to delt.

Greit at de klarer å gå på do selv, og da er det lettest å bare dra ned buksa.

Skrevet

Jeg har heldress til min jente på 2 1/2 år. Hun er så fin i den,er ikke for stor til det. jeg syns det er mest praktisk,så slipper hun å bli kald på ryggen/magen hvis noe glipper.

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt på engang;) Hun er kjempeflink å gå på do allerede, sier i fra ofte når hun må bæsje (og går på do da), og går på do for å tisse rett som det er... Så da er vel kanskje en dress bare dumt, litt mer å kle av.. Ser for meg at hun kanskje kan slutte med bleier til sommeren hvis ting fortsetter i denne retningen:) Men hvem vet..

Men samtidig, så tror jeg ikke hun kommer til å gå på do alene før hun er 3 år (når hun er ute å leker..) da vil vi jo gå inn sammen med henne. Så da er det jo ingen problem med dress..

Skrevet

hadde hel dress fra nøstebarn i str 3 år i fjor og den passer såvidt i år. nå er hun 3.5 år. :) den er kjempeflott altså. og lille har lært seg å kneppe opp og igjen sine egne knapper selvom det blir litt skjevt så går det greit det. hehe.

I år har vi også hel lekedress i ull som hun skal bruke i barnehagen. Det går jo helt greit fordi de må jo uansett ha hjelp til å tørke seg i rumpa så da får de jo hjelp med dressen også om de trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...