lille_sol Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har egentlig veldig lyst å strikke den hele dressen til Nøstebarn (til snuppa som blir 2 år i januar. Tenker da å strikke den i str. 3 år, så kan hun ha den neste vinter også. Men er hun "for stor" til å ha hel dress til neste år?
nickoline og supermann Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 absolutt ikke for stor.........hel dress er best, for da er det ikke noe glipper.........
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Om det er sjangse for at hun slutter med bleien før dressen blir fo rliten, ville jeg tatt to delt. Greit at de klarer å gå på do selv, og da er det lettest å bare dra ned buksa.
Snuppa! Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har heldress til min jente på 2 1/2 år. Hun er så fin i den,er ikke for stor til det. jeg syns det er mest praktisk,så slipper hun å bli kald på ryggen/magen hvis noe glipper.
lille_sol Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Det hadde jeg ikke tenkt på engang;) Hun er kjempeflink å gå på do allerede, sier i fra ofte når hun må bæsje (og går på do da), og går på do for å tisse rett som det er... Så da er vel kanskje en dress bare dumt, litt mer å kle av.. Ser for meg at hun kanskje kan slutte med bleier til sommeren hvis ting fortsetter i denne retningen:) Men hvem vet.. Men samtidig, så tror jeg ikke hun kommer til å gå på do alene før hun er 3 år (når hun er ute å leker..) da vil vi jo gå inn sammen med henne. Så da er det jo ingen problem med dress..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 hadde hel dress fra nøstebarn i str 3 år i fjor og den passer såvidt i år. nå er hun 3.5 år. den er kjempeflott altså. og lille har lært seg å kneppe opp og igjen sine egne knapper selvom det blir litt skjevt så går det greit det. hehe. I år har vi også hel lekedress i ull som hun skal bruke i barnehagen. Det går jo helt greit fordi de må jo uansett ha hjelp til å tørke seg i rumpa så da får de jo hjelp med dressen også om de trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå