Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har en baby bjørn, men har lyst å prøve noe annet også nå til nestemann. Slynge eller noe sånt. Har sjekket tettinntil forumet, men der er det jo så masse å velge mellom at jeg blir helt svimmel. Så: Hvilken enkel og grei bære greie anbefaler dere fra nyfødt ? Den må være enkel i bruk, og skille se fra den tradisjonelle baby bjørnen, siden vi allerede har sånn.
Babyfacepsycho Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Mei tai. Kjempe fin og bære i. =) http://www.syplassen.page.tl/MeiTai.htm Der kan du se en sånn. Jeg liker best den røde. =)
Blue Lady Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har et sjal. Synes det er litt pes å ta det på, har ikke helt fått taket på knytingen og hvor stramt jeg må knyte det. Litt stress å stå å knyte når babyen hylskriker, så liker det ikke så godt egentlig.. Liger igrunn Ergoen best, den har klipser så den er lett å feste, men bruker den ikke før hun er 3 mnd. I sjalet sover babyen godt og ligger veldig komfortabelt, men jeg får faktisk litt vondt i bekkenet av det. Vekta plasseres på en måte der den er når jeg er gravid, så klarer ikke å bruke sjalet så lenge.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes Moby Wrapen var super da mini var bitte liten, men litt varm kanskje. Nå som han er 5 mnd er Mei Taien helt suveren, den er lynkjap og knyte på seg og mini sitter kjempegodt oppi der og jeg som vanligvis får veldig fort vondt i skuldre og rygg kan bære ham der kjempelenge uten å merke at jeg bærer ham omtrent. Kan ikke sammenlignes med BabyBjørn selv om de egentlig ser litt like ut.
Reflexia Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 har mobywrap...brukt den siden jr var nyfødt...ni mnd nå og bruker den fortsatt!!! er kjempe fornøyde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå