Gå til innhold

Hvilken bære greie anbefaler dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby bjørn, men har lyst å prøve noe annet også nå til nestemann. Slynge eller noe sånt.

Har sjekket tettinntil forumet, men der er det jo så masse å velge mellom at jeg blir helt svimmel.

Så: Hvilken enkel og grei bære greie anbefaler dere fra nyfødt ? Den må være enkel i bruk, og skille se fra den tradisjonelle baby bjørnen, siden vi allerede har sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et sjal. Synes det er litt pes å ta det på, har ikke helt fått taket på knytingen og hvor stramt jeg må knyte det. Litt stress å stå å knyte når babyen hylskriker, så liker det ikke så godt egentlig..

Liger igrunn Ergoen best, den har klipser så den er lett å feste, men bruker den ikke før hun er 3 mnd.

I sjalet sover babyen godt og ligger veldig komfortabelt, men jeg får faktisk litt vondt i bekkenet av det. Vekta plasseres på en måte der den er når jeg er gravid, så klarer ikke å bruke sjalet så lenge.

Skrevet

Jeg synes Moby Wrapen var super da mini var bitte liten, men litt varm kanskje. Nå som han er 5 mnd er Mei Taien helt suveren, den er lynkjap og knyte på seg og mini sitter kjempegodt oppi der og jeg som vanligvis får veldig fort vondt i skuldre og rygg kan bære ham der kjempelenge uten å merke at jeg bærer ham omtrent. Kan ikke sammenlignes med BabyBjørn selv om de egentlig ser litt like ut.

Skrevet

har mobywrap...brukt den siden jr var nyfødt...ni mnd nå og bruker den fortsatt!!! er kjempe fornøyde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...