Gå til innhold

14 uker og vondt i magen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag når jeg våknet hadde jeg veldig vondt i magen. Ikke sånn mageknip vondt i magen, men noe lignende, vet at det ikke er ordentlig mageknip da jeg ikke må på do...

Tenk deg der navlen er og tegne en sirkel rundt hele livmorregionen viss dere forstår.. hele det området gjør veldig vondt, ikke så ekstremt vondt som det vondeste mageknip, men vondt slik at du hele tiden kjenner det...det er ikke vondt så langt ned som symfysen ligger, bare som sagt ett stort område rundt navelen...

Er dette normalt, går det vekk av seg selv???

Må si at jeg har hatt ett nesten symptomfritt svangerskap til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo ikke jeg din lege men kan fortelle min historie:

Forrige søndag fikk jeg så utrolig vondt i magen akkurat der du beskriver. Hadde så vondt (ikke blødninger) at vi var nødt til å dra til akutten. Var da 11+1.

Fikk til slutt morfinsprøyte for at smertene skulle gi seg. Alle prøver var fine. De visste ikke hva det kunne være. Jeg ble lagt inn på sykehus (bor i Sverige) og var der fram til fredag. På torsdag fant de ut at det måtte være magekatarr. Pga mye oppkast tidligere og under sykehusopphold hadde dette sannsynligvis utviklet seg. Fikk medisin og er nå nesten bra igjen.

Hadde min verste tid noensinne, men det beste var da jeg fikk ultralyd 3 ganger for å sjekke at alt var bra med baby:-) Viste seg til og med at jeg var nesten en uke lenger i svangerskapet også:-)

Men du sier selv det ikke er ekstremt vondt, det var dette her....Men det kan jo være begynnende. Eller da har du et tips om du skulle få vondere.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...