Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista en bit av tannen min da jeg spsite frokost i dag, er helt sort inni. Ewwwww

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange ting blir solgt på rot , bare se på finn.no:o)

Skrevet

det verste er at jeg som vanlig trøkkte maten så raskt inn i trynet at jeg ikke merka det og svelgte biten ewwww..

får vente til den kommer ut igjen, skylle og lime på plass;)

Skrevet

for noen er det viktig å finne tilbake til sine røtter. Og Malina jeg føler med deg, er det noe jeg har hetta for er det tennene mine, får frysebyger bare av å tenke på din situasjon. LØP til tannlege!

Skrevet

Du får gå på potte og ta på de hvite hanskene. Lurer naturligvis svært på hva du spiser til frokost. Hadde en valp som spiste steiner, hvis det er det du spiser ville jeg revurdert kosten. Men det er vel ikke mye kalorier i en stein og man blir vel mett?

Skrevet

Er min egen feil da, kom en svart prikk på tanna for nesten et år siden, så jeg kunne ha kåra meg til tannlegen for leeenge siden. Jeg er bare for tiltaksløs. (og så var jeg jo gravid da, hadde ikke så lyst å dra viss jeg ikke kunne få bedøvelse)

grrr, har egentlig ikke tannlegeskrekk, men så har jeg heller aldri hatt hull, men merker at det ikke er det jeg ser mest frem til dette tannlegebesøket.

Skrevet

AAARGH. Nå har du gitt meg skjelvetokter. Jeg tror jeg setter meg naken i et hjørne av stuen til noen bærer meg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...