Blå + en i magen Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om det ofte er lang leveringstid på vogn? Hvor lang tid da evt?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Det varierer nok mye hvorvidt det er leveringstid og hvor lang den er etter hva slags vogn og hvilken farge på vogna du skal ha og hvor du kjøper den.. Kan bare uttale meg om den vogna vi skal ha, en Emmaljunga Smart Duo.. Vi var og bestilte den i forrige uke, og endte opp med en annen farge enn den vi egentlig ville ha.. Skulle ha helt svart vogn, men den fikk de ikke fra fabrikken før i slutten av januar (jeg har termin 11.februar), så vi valgte ei vogn som var svart med noen felter i sølvgrå, for den fikk de tidligere.. Men hvis vi ikke hadde vært kresne på fargen, kunne vi nok fått med vogna samme dagen..
Blå + en i magen Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ok, takk for svar. Det ble jo nesten 3 måneder levering på deres da. Oj, det var lenge. Jeg har ikke termin før 1 mai jeg da, så har god tid. Men har og lyst på Emmaljunga vogn. Bør vel bestille i februar da. Bra jeg fikk vite det, tenkte par uker levering jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå