Chiabatta Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har hørt at budsjettet alltid sprekker, men hvordan ordner man det med banken hvis det skjer og man har lånt max av det som går?
Fraggelhysa! Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Du kan ikke låne max uten at det er tatt høyde for budsjettsprekk..
Chiabatta Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Aha!! Da skjønner jeg. Takk:-)
blir 3 barnsmor Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 hos oss sa vi til banken det beløpet vi håpte å klare oss på , så la de til 250 000 på det . . og det gikk med alt sammen desverre . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå