Gå til innhold

Hei...klarsynt dame her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei=) kan du prøve å spå meg?=) jeg er født 280188 og sambo 231184:)

jeg lurer på om du får opp noen graviditet før 2008? kan du se kjønn og hvor mange barn?=)

 

takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en gutt på deg......innen 1,5 år er det nok i boks føler jeg :) men man kan aldri være helt sikker på sånt.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke alltid se sikkert om det går bra......spontanaborter kan ikke klarsynte alltid forutse.men føler positivitet på deg så det går nok bra......tror du får en gutt til jeg ;O)

lykke te:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten gutt kom opp på deg gitt.....men usikker når,kom ikke noe sterkt opp på det,så da vil jeg ikke si noe når:)

Ta tiden til hjelp ,så går det nok veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sterk energi på at noe er i gjære for deg jeg.kan bety at graviditet er rett rundt hjørne.....ser ei lita frøken på deg jeg gitt......med masse hår :)

Skolegang er usikkert.....ser noe som har med helse/sosial å gjøre.......mulig du vil jobbe innen det i framtiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får 2009.....så mulig du har barn innen da;) fikk to barn på deg.gutt og jente.....men noen ganger blir jeg usikker,så ikke helt sikker på hvem som kommer først;)det får være en overaskelse kanskje :) de blir ganske tette,(ikke tvillinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg spør både her og på DiB om klarsynte ser kjønn, og hittil har fire tilsammen sagt at jeg venter ei jente nå. Ble spådd en gutt omtrent på disse tider for 3 år siden, og Kimby her inne sier og jeg venter gutt. Så er veldig usikker.. Hv tror du? (om du ikke er den anonyme som alt har spådd meg jente på "min link" her tidligere da...).

 

Jeg er født 070677, sambo er født 070577 og vi har ei jente på 5 år fra før.

 

Ser du evt fler og kjønn??

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser to jenter og en gutt på deg......Ene jenta har du allerede ja:)lurer på om det er gutten som kommer først:)men ikke hundre prosent sikkert gitt.ikke svart noen andre enn her i dag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen klarsynte jeg kjenner er alltid sikre.....så sånn er det. Bedre å si sannheten og er man usikker skal man si det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er at jeg har ofte rett når jeg er sikker på den jeg spår med det samme. Men mennesker er ulike....noen er lette å spå,andre ikke.

Noen mennesker nytter det ikke å spå i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Kan du spå meg også?

Jeg og samboer prøver og få barn (og har prøvd en stund), lurer da på om du ser noe på oss i nærmeste fremtid? Og evt kjønn?

Jeg er født 16.04.83 og han 27.03.83.

Hadde satt veldig pris på om du tok deg tid, hvis det går ann å lese meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg lurer fælt på om vi kommer til å finne oss ett hus snart, bor i leilighet nå, men begynner bli trangt nå som vi venter en til. Om du ser noe kjønn på den lille så hadde det også vært gøy. Jeg født 03.03.81 samboer 11.11.82. Har to gutter fra tidligere forhold. Mange Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil først si att dere er utrolig flinke!!!!

 

Har en vennine som lurer på om dere kan se kjønnet på spira hennes, og evn når han kommer. Ho har termin i april.

 

Ho er født 040386

sambo hennes 161280

 

 

 

kunne dere ha sjekka om søstra mi også?

Ho lurer på om ho får noen barn. og evnt når

 

Ho: 170979

samb 220229

 

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som kom opp var ei lita tulle med lyst hår......og jeg får sommer følelse :) så forundrer ikke meg om du får et sommer barn:) ser masse blomster rundt deg,kan være du er veldig glad i blomster hi hi....lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser et gult litt eldre hus ....hvite karmer.ligger litt landelig til og jeg får opp gevinst/arv på deg.......så mulig dere får en slant penger. alltid morsomt å få opp slikt på folk......da bare må jeg si det.

Antar du får en liten gutt til jeg,men alle gode ting er tre ;O)

good luck

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym dette :))9Ser et gult litt eldre hus ....hvite karmer.ligger litt landelig til og jeg får opp gevinst/arv på deg.......så mulig dere får en slant penger. alltid morsomt å få opp slikt på folk......da bare må jeg si det.

Antar du får en liten gutt til jeg,men alle gode ting er tre ;O)

good luck

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna di fikk jeg opp en gutt på med det samme :)

 

Søsteren din får jeg ingenting på foreløpig gitt......men barn kommer nok med tida sikkert ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blei jeg enda mere forvirra her, hvorfor skreiv du: ikke sant he he... til Tess83 når hun skreiv lenger oppe og ikke har skrevet noe mere til deg??! Ja ja, samme det, var gøy at du tok deg tid til spå meg ihverfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...