Gå til innhold

Noen som har blitt spådd stor baby av Dr.Peter Molnar på majorstuaklinikken?


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Var der i forrige uke på 3D ultralyd og han mente at jenta mi kommer til å bli ca 4 kg.

Både jeg og min samboer var ca 3500g.

En kollega av meg mente at han sier til nesten alle at de kommer til å bli store. Hun ble fortalt at jenta skulle bli STOOR. Man blir jo litt engstelig. Hun fikk en nydelig jente på termin til 3200g.

 

Noen av dere som har vært hos han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk vite at gutten skulle bli 3600 gr ved termin. Har termin om noen dager, så jeg kan jo gi beskjed etter fødsel om hvor stor han ble/er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i mitt forrige svangerskap, og da estimerte han fødselsvekt på ca 3900g. Da hun ble født to dager over termin var hun 4100g. Denne gangen mente han at frøkna inne i magen blir ca 4000g, så vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Peter Molnar var veldig forståelsesfull og hadde masse god humor og empati. Han er veldig nøye og tar seg god tid. Den flinkeste legen jeg har vært borti. Anbefaler han på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, anonym1111 skrev:

Peter Molnar var veldig forståelsesfull og hadde masse god humor og empati. Han er veldig nøye og tar seg god tid. Den flinkeste legen jeg har vært borti. Anbefaler han på det sterkeste!

Fortsatt over 12 år gammel tråd. Følg med litt da

Anonymkode: 99e3d...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...