tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Ny her inn jeg..har myst en stund på denne, og diverse andre babysider... Virker som om det er så mange hyggelige, positive mennesker her:-) Så dette vil jeg være med på også! Hehe.. Sitter her og "koser" meg med TR, som var så hyggelig å komme på besøk i dag..to dager før jeg egentlig hadde planlagt beøkst..meeen men. To uker til "bånn gass";-) Så! Ny dag..ny uke og nye muligheter! Håper dere har like fint solskinn som jeg har i dag:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Heisann:-) Velkommen inn hit! Har du prøvd lenge på å bli gravid?
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Slutta på pilla for 2 måneder siden..og har prøvd å unngå å sex rundt EL disse månedene..Studerer på siste året skjønner du..passer bra med en august baby da:-) Så vi har ikke prøvd før..skal til ved neste EL... Jippi..sommerfugler i magen!!!
Dotten Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hei og velkommen inn hit Jeg har hengt her inne i snart 16 pp, og en smule lei. Har ei snuppe på 2 år fra før, så vi har i hvert en en "baby" å kose med Masse lykke til, og håper oppholdet ditt blir forholdsvis kort her inne!
Venter på 3_de spire Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Heisann!! Velkommen til oss! Koslig sted å tilbringe tiden frem til spiren sitter dette!! Inget solskinn her, men masse snø!! SUPERT!!!! Har ikke vært her så lenge jeg heller, 1måneden vi prøver nå. IKM i dag. Har to barn fra før.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hei:) Velkommen til oss! Mange hyggelige jenter her, så håper du vil trives! "Heldig" du som koser deg med TR:P Håper dette er siste mnd hun er på besøk på en laaaang stund. Håper det klaffer raskt for dere. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå