Gå til innhold

hva spiser deres 3 åring til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt desperat etter tips, min vil helst ikke ha middag i det hele tatt..tenkte kanskje jeg kan få noen tips på noe som slår an hos andre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, faktisk det liker hun, men jeg synes det er litt ekkelt med "boksemat" kanskje ikke noe i veien for det? ;)

Skrevet

Alt av kylling

kjøttdeig og spaghetti

tomatsuppe m/makaroni og egg

fiskepudding (stekt eller i hvit/karrisaus

pølser i alle varianter

kjøttkaker

fiskepinner

ovnsbakt laks

...

Det hjelper alltid med gode sauser på slik at det ikke er så tørt, men noen ganger skal ingenting blandes samme og andre ganger skal det moses... Greit å la h*n forsyne seg selv (til en viss grad), og ikke mase for mye på at de MÅ spise ditt og datt.

Min elsket gulerøtter, så gikk det et år som det var pyton, og har begynt å spise det igjen i det siste, så det går opp og ned...

Gjest thricane
Skrevet

alt som er mildt i smaken vlir spist. hjemmelagde kjøttkaker er favoritten. poteter og ris spiser han en del av.

Skrevet

Spiser det meste , men fisk av alle slag er favoritt !

Serverer middag ofte med erter og babygulrøtter ..

Skrevet

jenta mi på 2.5år er litt kresen.. Hun liker forsåvidt bare Brune sauser.. Liker fiskeboller, men ikke i hvitsaus.. hun liker heller ikke frikasesauser :/ ganske lei av brunesauser jeg :/

Skrevet

Min er også Godt at vi er flere så ser vi at dette faktisk er ganske normalt ;-)

Jeg lager f.eks:

kjøttboller og potetmos eller pasta

ovnsbakt laks med kokte poteter

Kylling og ris (men det blir utrolig mye gris med den risen... :-/)

Fiskepinner og poteter

Pannekaker

Fiskeboller med hvit saus og poteter.

Jeg pleier å servere salat eller kokte grønnsaker til. Men av kokte grønnsaker spiser han kun gulerøtter. Av salaten liker han paprika og agurk.

Skrevet

Vil legge til: han spiser ikke noe som er most sammen.

Og saus (bortsett fra hvit saus på fiskebollene) er æsj æsj om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...