Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg har regnet ut at om jeg tar fri i julen, sånn som vanlig, så har jeg bare 23 arbeidsdager igjen til jeg skal ut i perm... Eller forresten, det blir 21, for jeg skal ha to dager fri når jeg skal på Bruce SPringsteen konsert... =) Så det går unna.
villemo Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Ja, hjelpe meg tiden bare flyr av gårde spør du meg!Hvordan er det med deg da??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, tiden går rasende fort. Her er alt bare bra. Klar og sliten, men ellers bare topp. Og med deg da? Hvor langt på vei er du nå? Men du...... Begynte å tenke på en ting jeg nå..... Skulle du ha en katalog av meg?? Hehe... Ammetåka har kommet litt tidlig her..... :-/
villemo Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Er vel 32 uker i morra! Er utrolig klar og sliten for tida, men men...er fullt sykemeldt jeg da, så får ta alt i mitt eget tempo:-) Ja, jeg ville gjerne ha en katalog med deg....hadde nesten glemt det selv....Tror nok det er flere som lider av tidlig ammetåke!har skyldt på den lenge jeg nå..hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå