1+1=2+1+x Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 for at jeg vil introdusere grøt til jenten min Tenker på de hellige 6 måneder. Jeg studerer fulltid. Har lyst å sove hele natta...
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 hvor gammel er jenta da?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hvor gammel er jenta? Vi begynte med grøt 5 mnd gammel, hun trengte mer mat (begynte å våkne annenhver time og ville spise, hadde sovet hele natta før). Men, hun begynte ikke å sove hele natta før 3 mnd senere. Så grøt = nattesøvn stemte ikke her.
1+1=2+1+x Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Hun blir fem mnd om 9 dager. Synes det går fint å stå opp 2 ganger per natt. Men når vi står opp 5-6 ganger så bir jeg irritert (ikke på hun da) og hun har det heller ikke bra. Står selfølgelig opp med glede - elsker jo min lille. Men tror vi begge kunne fått det bedre dersom hun sov. Hun sov dessuten igennom fra 1,5 mnd alder til fire måneder...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hun er jo gammel nok for litt "påfyll" da, bare vær oppmerksom på at i MANGE tilfeller så sover de ikke bedre/lengre om natta selvom de får grøt på kvelden, slik at du tar det som en positiv overraskelse OM hun gjør det :-)
mamazon <3<3<3 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hvem påstår at 6 måneder er hellig? De fleste begynner å introdusere grøt mellom 4 og 6 måneder - man må jo begynne veldig forsiktig, og det kan jo ta en stund før de skjønner konseptet med skje og svelging av tykk mat, så jeg skal begynne så smått når hun blir 4 måneder, og har da ikke dårlig samvittighet for det.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Du er ikke ond, da trenger hun tydeligvis mer mat. Prøv i vei Og tilvenningen kan ta laaang tid, vi har drevet på i 1 mnd, og er fortsatt ikke oppe i mer enn et par-tre skjeer morgen og kveld.. Men det er ikke sikkert det gir bedre og lenger nattesøvn, dessverre. Han sover ikke lengre han pjokken min iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå