Gå til innhold

Kan noen some r gode i engesk oversette dette for broren min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I have evaluated your CV, to be able for further evaluation I want Name and Phone numbers for 2ea references from your present and previous work places. "

Hva er 2ea? Vil de ha to referanser? Er det vanlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsto det som at de ønsker navn og telefonnummer til 2 forskjellige kontaktpersoner der han har jobbet før og nå.

Og ja er vel vanlig å levere referanser som man kan ringe opp. Noen krever mer enn andre, kommer vel litt ann på hva han har søkt på og vil jeg tro. Og om det ikke er i Norge så er det vel kanskje også litt annerledes..

Skrevet

Er sikkert greit å høre fra mer en en referanse for å se om de har opplevd han på samme måte.

Skrevet

Det er i Norge og referanser er jo vanlig ja! Men to er jo ikke så lett å finne! Er jo stort sett en sjef som kan være det!

Skrevet

men kan være avdelings leder evt annen ansatt også. hva med å spørre der han har søkt om hva de krever. forklare at han kanskje bare hadde en sjef der han jobbet eller der han jobber.

jeg bruker en avdelings leder og en prosjekt ansvarlig der jeg jobber når jeg trenger to referanser. evt. daglig leder også.

Skrevet

De vil ha en refereanse fra nåværende, og et fra tidligere arbeidssted. Med navn og telefonnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...