Icedancer Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Snakket akurat med jordmor på telefone. Hadde egentlig tenkt å spørre om en del ting, men glemte det helt. derfor hører jeg her om det er noen med nylig erfaring som kan svare meg. Det jeg egentlig lurer mest på er om det har noe for seg for samboeren min å være med. Får vi høre hjertelyden nå? Det er egentlig det han vil være med på, for det andre har vi vært igjennom en gang før. Jeg husker bare ikke hvor tidlig det var vi fikk høre den første gang.
line_n & sara Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jeg tok med samboern på første jm kontroll, det blir mye prat om graviditet, og det har han godt av å høre også! dere får også høre hjertelyden!! tror det også var rundt uke 16! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå