Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 aner ikke, men der er et universellt problem.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Kanskje dei kan lære mannen min noke?hehe...no ler han berre av meg ;-)
Sololight Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Min man sover også lettere enn meg... Altså ingen forklaring å få fra meg heller:-/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 kjæresten min våkner før meg når lille gråter om natta iallefall, og ikke er han faren hennes engang. så mitt mannfolk sover ikke tungt. det er sikker bare en dårlig unskyldning til å ikke høre ungen/klokka/at dere maser.
Blind Gudinne Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Fordi det er slitsomt å ha fulltidsjobb, passe hus og se etter barn samtidig..... Så da må han sove, så mamma'n som bare sitter foran data'n eller ser på tv kan stå opp med barnet dag etter dag etter dag.... mandag som lørdag. ( eller var det omvendt tro???)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Mammaknapp kaller han det :-) Neida, han er flink, når eg berre får liv i han.
Den Blå Engel Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Tror det er mentalt,de regner med at vi skal ta barna når de våkner, så de er ikke innstilt på barnefrekvensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå