C.P78 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei, ville bare dele et middagstips jeg kom over i en matvareannonse idag. Canneloni med kyllingkjøttdeig. 400 g kyllingkjøttdeig ca 2 ss smør til steking 6 lasagneplater 4 ss olje 2 rødløk 1 hvitløksbåt 150 gr frisk spinat 1 pk. snøfrisk naturell ca 4 ss revet parmesan salt og pepper stek kjøttdeigen, kok lasagneplatene i saltet vann og tilsett olje. Kok i ca 5 min. Dekk en stekeplate med plastfolie og smør olje over. Ta platene av kjelene og legg på stekeplata. Skjær løk og stek den raskt. Bland alt og legg en tynn stripe på hver plate. Husk krydder. Legg rullene i en ildfast form og ha resten av fyllet over. Riv litt parmesan og sett formen i stekeovnen i ca 10 min. Hmmm, det står ikke hvilke grader.... Nok til 3 porsjoner står det. Denne skal jeg prøve i dag:-)
Kvitrebekk Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vi skal ha fiskepudding i hvit saus i dag. Nam nam.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Stekte koteletter, mandelpotet, gulerot, surkål med brunsaus her i dag:)
mor.monsen Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Kjøttkaker! Hjemmelagde vel og merke.... tilbehøret derimot.....trår til med pose stappe og posesaus. Kjapt og enkelt.
klumpen og gullet Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Vi skal ha dampet laksefilet med poteter, agurksalat og rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå