2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Nå er det bare 4 dager te lille gutten kommer glede meg så masse jeeei
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 thihi *smiler* takk takk
*Kul på magen*ks15/11Fødeklar* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har bare 3 dager igjen til keisersnitt på orkdal sykehus...Var så skuffa i starten at jeg måtte dit isteden for st.olav, men det er veldig mange jeg har snakka med som sier jeg bare skal være glad for det, for det er så trivelig der, de har så god tid til deg, rolig, avslappende avdeling,...osv...:-) Men en ting lurer jeg på,...vet du om det er enmannsrom eller flere? Da jeg fikk forrigemann lå jeg på 4 mannsrom, og det var slitsomt det. Hadde sett frem til de nye fine rommene på st.olav..:-)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Så koselig da jeg skla åsså dit.. hehe.. så da ses vi sikkert der hihi jeg fikk beskjed om at jeg skulle få familie rom på orkanger pga jeg skal ha med samboer.. Å ja de er fine de rommene på st.olav, hadde et sånn ene rom med første mann, å det var supert Men blir sikkert bra på orkanger åsså : Så vi ses jo de da=)
*Kul på magen*ks15/11Fødeklar* Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 jepp, det gjør vi nok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå