Gummelillan Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er jo alt for lite innom her for tiden. Dagene går så aaaalt for raskt unna og jeg kaver rundt uten å vite att frem på meg selv. Nå måtte jeg imidlertid innom bare for å forsikre dere om at; JEG KOMMER PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Er jo ikke sikkert at dere savner meg like mye som jeg savner dere, men... Altså, hvis noen skulle interessere seg da så vet dere det..) Og så må jeg bare rapportere om at det unikumet av et Phantom som ferdes her inne bare er verdens hyggeligste venninne! For hun har da skjønt at Gummis er litt mer enn normalt sliten for tiden og avla Gummisheimen en visitt fredag kveld med nyyydelig orkidee ;-) Selv var jeg da på jobbtur, men både meldingene fra en rimelig fortvilet Gummismann som var redd han hadde glemt en viktig dag (...) og synet av den flotte blomsten da jeg flatet ut i heimen lørdan kveld var ubetalelig ;-))))))))))))))) Takk, takk, takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så klart du er savnet her inne:-) Skjønner at du er sliten for tiden og sannsynligvis sovner på sofaen før du får slått på pc`en:-) Koselig med blomst og litt oppmerksomhet når det stormer som verst:-) VI SEES SNART:-)
phantomet Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Klart du kommer fredag Gummis....hvem i all verden skal drikke alle strawberry daquiries om ikke du hadde vært der? *ler* Når det gjelder orkideen, så var den deg vel unt. Har tenkt masse på deg i det siste, og det å sende "savner deg meldinger" på sms i fleng kan virke mistenkelig...*ler* Jeg så at gummismanne ble litt stresset da vi stod utenfor hos dere fredag. Han spurte kjapt om det var noe som var gått ham hus forbi...*skratter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå