Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 begynte min første dag i permisjon i dag, tre uker til termin mao. Formen er veldig fin og energinivået høyt. Masse ting jeg har lyst å gjøre som f.eks å rydde og vaske i reoler og skuffer, farte rundt og handle julegaver osv. Hvordan er det med dere? Fyker dere rundt eller er det sofa og tv? Er det helt greit å kjøre på for fullt så lenge man har energi til det? Fødsel kan jo i teorien skje når som helst, men det føles ikke helt sånn...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Har du energi er det bare å holde på - bare pass på å slappe av når du føler for det. Høres fantastisk ut å ha ork og lyst til å holde på sånn! Vi har vel termin omtrent samtidig - skulle egentlig ha begynt permisjon i dag jeg og, men vært sykemeldt ganske lenge alt. 0 energi og masse vondt. Stå på, du, og nyt overskuddet. Lykke til :-)
Gunni_2 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg prøver å hvile så mye som mulig. Sist da jeg gikk gravid drev jeg å fartet rundt og sånt, men når fødselen først kom igang, hadde jeg bare sovet 3 timer om natten og ikke hvilt noe særlig på dagen. Det var litt slitsomt ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå