Gå til innhold

Kynnre heeeele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om å ha kynnre hele tiden er bra eller dårlig. Jeg er 35 uker på vei og får kynnre av alt, selv om jeg bare sitter opp og ned. Men er det ikke sånn at man skal få det hvis man gjør noe fysisk aktivitet? Vet at kynnre er at den trener opp livmoren til jeg skal føde, men siden jeg har så mye kynnre kan barnet komme tidligere da? Og jeg har stikkinger nedover i underlivet. Det kjennes ut som det presser seg mer og mer på nedover. Det er bare stikking nedover i utgangen, ikke i hele underlivet, ganske plagsomt er ikke så deilig å gå da, men det skjer ikke da jeg sitter med benene veldig høyt.

Håper noen vil svare meg... :)

Klemmer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behøver ikke å bety at du føder før. Har sliti med masse kynnere, nedpress og stikkinger siden uke 30. Er nå 37+2 og har det fortsatt. Det blir bare kraftigere og kraftigere. Kan visst kanskje ha noe å si på lengden på fødselen - at livmoren har jobbet og trent seg opp at hele prosessen går fortere. Håper det, hvertfall :-)

Skrevet

jeg fikk også kynnere av ingenting! kunne ligge i sofan og strikke!

men siden du også opplever nedpress, ville jeg nok tatt en telefon til jm, for det er et modningstegn, og du er ikke akkurat så langt på vei! sikkert ikke noe farlig, altså, men det kan være greit å få sjekka om du er veldig moden, eller ikke!

Skrevet

Skal til jm om 2 uker så kanskje får undersøkt det litt da. Men har hatt det i 4 dager i strekk nå. Og begynner å bli veldig vanskelig å gå på do og tisse og særlig å sove, veldig irriterenes egentlig.

Takk for dere slenger inn noen råd for vet veldig lite selv.

Klem :)

Skrevet

Har åsså kynnere hele tiden... ufattelig irriterende.. kan gjøre minimalt for det strammer seg og så må jeg på do etterpå... ikke alle plasser det er mulig så jeg må holde meg mye i ro hjemme. Desverre er det ikke et tegn på at du nødvendigvis føder før nei... men uansett så er du kommet sålangt at babyen din er utviklet nok til å fødes nå=) det hjelper p legge seg nedpå eller ta en dusj i varmt vann... lykke til videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...