Gå til innhold

Skostørrelse til 2-åring, og tips til vintersko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe vintersko til minstejenta som blir 2 år snart, hun har hittil bare brukt Viking sine cherroxer. Hun har str 22 i disse (da kan hun ha lester inni) og det er passelig.

Spørsmålet er jo om det er stor forskjell på størrelsen til forskjellige sko? Hadde tenkt å fikse sko mens hun er i bhg sånn at vi slipper å dra til butikken etter bhg, da er det alltids nok med å komme seg hjem og lage middag.

Er det noen som har tips til vintersko til en to-åring? Og hvilke størrelser bruker deres 2-åringer i vintersko? Vil jo ha plass til lester også. Er redd for at 23 vil bli for stort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell på størrelsen. Jeg ville nok ha tatt jenten med da jeg kjøpte sko eller evt at du tar ut sålen fra et par skor som passer og tar den med til butikken. Min gutt er 2, 4år nå og bruker storlek 24. Han hoppet over en størrelse og gikk fra 22 til 24 på tre mnd!

Gutten min bruker Cherrox og så har jeg kjøpt et par gor tex sko fra Viking. Helt ok. Syns også vintersko fra Ponny er greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...