Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke jobb, og permisjonen min slutter om noen mnd. .. Har jeg mulighet for å få arb.ledighetstrygd da?Hvor mye er den på iforhold til inntekten?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hadde du jobb før permisjonen da? Da vil man vel kunne få arb ledighets trygd. Ring til NAV og hør hva du har rett på, men vær oppmerksom på at de kan kreve at du har barnehage/dagmamma til barnet ditt slik at du kan starte i ny jobb "på dagen".
Dille og knærtn Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har heller ikke jobb når jeg er ferdig med permisjonen min i april. Tror man har rett til arbeidsledighetstrygd hvis man har opparbeida seg et grunnlag før man gikk ut i permisjon.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har sannsynligvis ikke jobb og etter det jeg har lest er arbeidsledighetstrygden ca 62 % av inntekten som du da hadde i fjor.. Blir magre tider kan en si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå