m-mamma Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva tjener du? Har egentlig en annen utd, men vurderer å bytte jobb av flere årsaker.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 utbetalt rundt 14000...
m-mamma Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Oi, det er jo mer enn jeg har nå - i turnusstilling, og med pendling i tillegg!! Ikke for at lønna betyr alt, men det har litt med trivsel å gjøre også. Da skal jeg i alle fall vurdere det, ringe på den stillingen jeg har tenkt. Kanskje jeg faktisk kan jobbe med det jeg har lyst til da...
m-mamma Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Kan forresten hvem som helst søke en assistentstilling?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 ja ) jeg begynte å jobbe i barnehage da jeg var 18. null erfaring, null utdannelse! det å ha egne barn er ett pluss, for da vet du jo litt om barn... hehe men nå for tiden tror jeg de helst vil ha barne og ungdomsarbeidere, men ikke noe must! søk du! lykke til )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 jeg jobber i kommunen, da... og har vært der noen år... tror kanskje det har litt å si ang lønn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå