Gå til innhold

Tips til varm drikke til 3-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, gutten min er i utebarnehage og trenger nå å ha med varm drikke på termos. Merker han blir litt gærn i magen av kakao. Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det på havremelk eller soyamelk med sjokoladesmak eller en "snill" fruktte når jenta mi drar på tur. Du kan også lage solbærtoddy

Skrevet

Jeg vente datteren min på solbærtoddy med å først blande den tynt ut å servere den kald som saft etterhvert hadde jeg varmere og varmere. Nå foretrekker hun den varm.

 

Nevøen min foretrekker nypete..

 

 

Skrevet

Koffeinfri fruktte er favoritt her ! Fra helsekosten - merke London !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...