lita_36 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei, gutten min er i utebarnehage og trenger nå å ha med varm drikke på termos. Merker han blir litt gærn i magen av kakao. Noen som har gode tips?
espi Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Her går det på havremelk eller soyamelk med sjokoladesmak eller en "snill" fruktte når jenta mi drar på tur. Du kan også lage solbærtoddy
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg vente datteren min på solbærtoddy med å først blande den tynt ut å servere den kald som saft etterhvert hadde jeg varmere og varmere. Nå foretrekker hun den varm. Nevøen min foretrekker nypete..
Smellt P. Tjukka Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Koffeinfri fruktte er favoritt her ! Fra helsekosten - merke London !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå