Gå til innhold

hvis dere er syke, har dere barnevakt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, bare forkjøla og tett i nesa og slapp i kroppen, og begge voksne er det??????

ikke feber..

krangler litt med gubben, så bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forelpig ikke vært så syke begge to at barnevakt har vært nødvendig..

Skrevet

nei... har hatt barnevakt en gang på grunn av sykdom, det var når både meg og sambo hadde spy, diare og feber... begg på en gang... da tebkte vi at det var best for snuppa å ikke være hjemme....

Gjest thricane
Skrevet

nei, har ikke det. bare forkjøla, så er jeg på jobb og har dager som ellers. legger meg heller tidlig om kvelden.

Skrevet

Har hatt det to ganger. 1. gangen var eldstemann baby og mannen var på jobb og jeg fikk farang. Mamma passet han, hun hadde fri. 2. gang var 4 av 5 mulige syke i familien. Bare minstemann var frisk, så da ringte vi svigerinna mi, sa det som det var, at vi hadde farang.Kunne ikke garantere at minsten ikke smittet, selvsagt. Hun kom og hentet han, de koste seg stort. Og så ble hun syk, jeg fikk dårlig samvittighet. Så kom hun med en skikkelig go`kommentar: "Det var verdt det":) Det varmet ett morshjerte:)

Skrevet

Normal sett ikke. Da skal vi være skikkelig syke. V greier jo å ta oss av ungene selv om vi ikke er helt i form.

Skrevet

En gang fikk jeg og gubben omgangssyke på sekundet samtidig, var en lillejulaften, og vi klarte oss så vidt til snuppa var i seng. Men kl 7 julaften morgen måtte vi ringe søstra mi å be henne komme å stelle snuppa og ta henne med seg hjem, vi maktet ikke. ;o)

En annen gang brakk mannen min foten og jeg fikk omgangssyke samtidig, vi hadde ikke barnevakt og snuppa måtte legge seg selv for første gang uten å få pusset tennene eller bli sunget for, hun var 3 år og 8 mnd og vi hadde ingen å spørre om barnevakt. Det var fælt! Hadde vi hatt noen å spørre så hadde vi benyttet oss av det. Uten tvil!!

Hva er det dere krangler om da??

Skrevet

Høres skikkelig pinglete ut her vi da, men når jeg har farang da blir jeg skikkelig slått ut.... Bruker gjerne ett par dager å komme meg skikkelig på. Og mini her var vel kun 7 mnd når det skjedde. Og vi ble alle syke ila få timer. Minsten hadde hatt det.

Skrevet

Nei, jeg har tilogmed vært hjemme med størsten her mens jeg var gravid og hadde influensa... Første uka var han syk og uka etter var jeg syk, men jeg klarte da det også.

Skrevet

jeg syns ikke vi har behov for noen barnevakt bare stille opp litt for hverandre..

men han mener motsatt ( mannfolk blir jo alltid 10 ganger verre, tror de hvertfall..).

så han sa han skulle ringe morra si, og det sa jeg at er ikke nødvendig, vi klarer detta vi.

så da mener han at jeg er frisk nok til å ta meg av han aleine, siden jeg ikke ville ha barnevakt..

han pleier vanligvis å alltid stille opp, men nå, nei..

er så irritert..

jeg hadde han i natt og natt til i går, og i dag tidlig spurte jeg om han kunne ta han litt, men nei, da skulle han ringe morra si først!!

da blei jeg ganske forbanna og sa han kunne drite i det, klarte meg sjøl, og at han fikk bare bli liggende og pleie egoet sitt, noe han gjør... ÅHH!!! MANNFOLK!!! alltid døden nær når de hoster litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...