Gå til innhold

nå slutter jeg med pillene :-)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

men...jeg lurer på en ting.

går vekta opp eller går den ned etter pilleslutt ??

 

er ikke så opphengt i vekt, men kjekt å vite, nå som det nermer seg jul, vil jo ikke legge på meg masse vis av kilo nå, de kommer jo til jul...hehe...

har vel gått opp ca 6 kilo pga pillene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanlig å gå opp i vekt ved start, så vil anta at det nå vil være naturlig å gå litt ned?!

Skrevet

Jeg gikk ned...tror det er mest vanlig...?

Skal dere prøve igjen da? Lykke til i såfall:o)

Gjest thricane
Skrevet

det er litt forkjellig fra person til person. jeg går opp hvis jeg slutter.

Skrevet

ikke prøvere...har bare så masse bivirkninger...

har 5 stk jeg da, og det holder....

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde, he he;o) Tenkte at "oj, seks stykker er jammen modig" :o)

Deilig å slippe pillene, ja:o) Hva skal du bruke i steden da? Eller skal mannen klippe strengen?

Skrevet

hehe...er nok kommet over den trangen til å ha baby i hus, min minste er nå 15 mnd, så han begynner å bli stor gutt :-))

 

så er nok mannen som må ofre seg nå gitt, for jeg orker ikke flere hormoner, og bivirkninger, men vi er helt enige om dette da, for det er helt uholbart sånn som det er nå, og har vært i noen mnd etter at minsten ble født.

for å si det sånn, så har jeg ikke hatt noen grunn til å gå på p-piller...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...