Gå til innhold

Jeg har jo ikke kynnere..... andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

første svangerskap hadde jeg kynnere hele tiden.... men i dette hadde jeg masse kynnere i uke 20-25, men så sluttet det helt... er nå 35 uker og ingen kynnere.... skulle ikke de være med på å "varme opp" limoren da???

litt bekymret i og med fødselen ikke gikk som planlagt sist akkurat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer vel hvor mye kynnere man har... I forrige svangerskap var det såvidt jeg hadde noen de to siste ukene, men ikke mer enn 1 om dagen eller noe.

Skrevet

jeg venter nr 2 om 9 dager og har mange lange kynnere :(

tror ikke du skal bekymre deg for mye for at du ikke har kynnere :)

med nr 1 så hadde jeg nesten ingen kynnere, men desto mere har jeg nå :(

du får ta opp dette neste gang du skal på kontroll :)

 

Skrevet

Har aldri opplevd å ha kynnere jeg. Ikke det jeg vet i alle fall ;o)

Skrevet

Jeg har aldri hatt kynnere, ikke som jeg har vært klar over i allefall... Er nå i uke 33, så det kan jo hende at det kommer etterhvert..

Skrevet

Jeg har 1,5 uke igjen til termin,og kan ikke si jeg har merket en eneste kynner så langt... Tror nok de fleste har dem,men det er ikke allle som merker dem.

Skrevet

det går vel ikke ann å ikke merke kynnere?? magen strammer seg som en ball jo :) + at det kan gjøre litt vondt noen ganger også...

jeg har kynnere flere ganger om dagen, og noen ganger er det ubehagelig til tusen :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...