Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 første svangerskap hadde jeg kynnere hele tiden.... men i dette hadde jeg masse kynnere i uke 20-25, men så sluttet det helt... er nå 35 uker og ingen kynnere.... skulle ikke de være med på å "varme opp" limoren da??? litt bekymret i og med fødselen ikke gikk som planlagt sist akkurat....
Bubba75 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Varierer vel hvor mye kynnere man har... I forrige svangerskap var det såvidt jeg hadde noen de to siste ukene, men ikke mer enn 1 om dagen eller noe.
pandabjørn Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 jeg venter nr 2 om 9 dager og har mange lange kynnere tror ikke du skal bekymre deg for mye for at du ikke har kynnere med nr 1 så hadde jeg nesten ingen kynnere, men desto mere har jeg nå du får ta opp dette neste gang du skal på kontroll
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Har aldri opplevd å ha kynnere jeg. Ikke det jeg vet i alle fall ;o)
SexyLubben =D Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har aldri hatt kynnere, ikke som jeg har vært klar over i allefall... Er nå i uke 33, så det kan jo hende at det kommer etterhvert..
Serial mom Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har 1,5 uke igjen til termin,og kan ikke si jeg har merket en eneste kynner så langt... Tror nok de fleste har dem,men det er ikke allle som merker dem.
pandabjørn Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 det går vel ikke ann å ikke merke kynnere?? magen strammer seg som en ball jo + at det kan gjøre litt vondt noen ganger også... jeg har kynnere flere ganger om dagen, og noen ganger er det ubehagelig til tusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå