Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Huff, den siste måneden er ikke orgasmen godt lengre. Den er god i 1 sekund, for så å gå over i krampe i magen og kynnere. Det er sånn at jeg egentlig gruer meg til det, og foretrekker faktisk å unngå det nå. Ikke artig, for jeg er jo fortsatt glad i sex, og skulle gjerne fått utløp for det i en orgasme, men gir meg før for å unngå vonde kynnere:) Er flere enn 1 grunn til at jeg er glad det kun er 2 uker til termin.skal bli godt å få kroppen tilbake:)
hieri Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg opplever orgasmene som deilige,men blir bekymret i etterkant pga ubehaget etter sammentrekningene i livmoren..Heldigvis er ikke dette farlig Skal bli godt å bli ferdige slik at alt blir som før..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har det helt likt deg..orgasmen kommer fortere men varer ikke så lenge som den vanligvis gjør Jeg får også veldig ubehagelige kynnere etterpå:=(
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hehe.. Kjenner meg kjempe godt igjen. Jeg er 35 uker på vei nå og det har vært sånn siden 25 uke. Ikke er sex noe godt lenger heller og jeg som var egentlig veldig sex gla. Sambo liker ikke å ha sex hvis jeg ikke får orgasme så derfor ungår vi helst sex også gjør andre ting i stede.. Ja du kan glede deg, jeg har ca 5 uker igjen og gleder meg kjempe mye til å føle meg litt sexy igjen. Klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå