Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hadde blødning i morges når jeg stod opp. Har ikke hatt siden, Ca 2 timer siden. Har fått bestilt legetime. Kjempe redd for SA. Det var helt klart blod. Ikke vondt i magen, men litt skjelven nå. Håper alt går bra. Noen som har vært borti det samme uten at det var SA?
Icedancer Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hadde det samme i uke 7 og 8 flere ganger. Fikk da tatt en blodprøve for å se om nivået på HCG var riktig i forhold til antall uker. Prøven kom tilbake med et mer enn tilfredsstillende svar, så nå er jeg kommet til uke 12. Var også redd for at det kunne være MA, men legen sa at da ville HCG nivået vært mye lavere. Hadde en SA i april, og jeg kan love deg at blødningene ikke gav seg etter en liten stund da. Det begynte med blod som var langt fra friskt, og bare økte på. 3 dagen tok det helt av, og det varte i 10 dager. Så at det stopper opp og at du ikke har hatt blødninger på et par timer, får vi bare krysse fingrene for at er et kjempe bra tegn. Lykke til, håper vi får høre fra deg om hvordan det går.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 hadde en liten blødning i uke 8 i dette svangerskapet. det gikk helt fint. vet ikke hvorfor, men det ga seg med en gang. var bare ved det ene toalettbesøket. så lenge det ikke kommer klumper burde du forsøke å ikke bekymre deg :-)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Da har jeg vært hos legen. Ble ikke så mye klokere, men har fått henvisning til UL. Får ringe å bestille time i morgen. Er litt urolig i magen, men har ike vondt, så jeg får tenke på de positive tingene. Har hatt litt blod etter noen toalett besøk senere i dag, men ikke noe brunt eller klumpete. Jeg krysser finggrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå